تازہ ترین خبریں

کامرس اینڈ ٹریڈ گروپ کے بی ایس 21 افسر سید رافیو بشیر شاہ نے ٹریڈنگ کارپوریشن آف پاکستان (پرائیویٹ) لمیٹڈ کے چیئرمین کا عہدہ سنبھال لیا ہے

×

خوش آمدید

ٹریڈنگ کارپوریشن آف پاکستان لمیٹڈ کےبارے میں

 
ٹریڈنگ کارپوریشن آف پاکستان لمیٹڈ (ٹی سی پی) حکومت پاکستان کی پرنسپل ٹریڈنگ کا بازو ہے. 1967 میں قیام ہوا، (ٹی سی پی) حکومت کے مخصوص ہدایات کے تحت زراعت اور اشیائے صرف اور ضروری اشیاء کی درآمد کی برآمد کے لیے ایک سرکاری شعبے کی تجارت کے گھر کے طور پر کام کام کرتا ہے۔ 

ٹی سی پی اندرونِ ملک اور بیرونِ ملک خریداریوں کے زریعے مارکیٹ آپریشن چلاتی ہے۔ اور دوسری اشیاء استمال مثلاً گندم، دالوں اور دیگر اناج وغیرہ کی اندرونِ ملک اور بیرونِ ملک آف لوڈنگ کرہی ہے

ویژن

قومی ضروریات اور جدید ٹریڈنگ کے چیلنجوں کے لئے ذمہ دار ایک انتہائی حوصلہ افزائی کارپوریٹ ادارے کے طور پر کام کرتا ہے قومیں.

مشن

پیشہ ور افراد کی طرف سے منظم کارپوریٹ ڈھانچے کی ترقی. مسلسل انسانی وسائل کی ترقی. ویب کی ترقی، آپریشنل ماحول IT کی بنیاد پر. کل شفافیت اور کرپشن کو بالکل برداشت یقینی بنانے کے. معیار پر سمجھوتہ کیے بغیر کارروائیوں میں وسائل اور معیشت کا زیادہ سے زیادہ استعمال. قومی اور بین الاقوامی مارکیٹوں پر مسلسل اپ ڈیٹ. صلاحیت بڑھانے.

ہمارے بارے میں

مینڈیٹ

1967 میں سیٹ اپ، TCP حکومت کے مخصوص ہدایات کے تحت زراعت اور اشیائے صرف اور ضروری اشیاء کی درآمد کی برآمد کے لیے ایک سرکاری شعبے کی تجارت کے گھر کے طور پر کام. تاہم جنوری، 1995 ء میں وفاقی کابینہ TCP لیے مندرجہ ذیل نئے کردار تفویض: - درآمد:

  • درآمد
  • برآمدات
  • انسداد ٹریڈ
  • lint کے کپاس کی خریداری
  • براؤن چاول کا معائنہ یورپی ممالک کو برآمد
  • یوریا کی درآمد

جناب ریاض احمد میمن

سبکدوش ہونے والے چیئرمین

بورڈ آف ڈائریکٹرز

بورڈ آف ڈائریکٹرزبورڈ آف ڈائریکٹرزبورڈ آف ڈائریکٹرز

کارپوریٹ معلومات

کارپوریشن کے چیئرمین مینجمنٹ ایک کارپوریشن کے چیف ایگزیکٹو کون مشتمل ڈائریکٹرز کے ایک بورڈ میں مضمرہے. ڈائریکٹر جنرل (تجارتی) اور پاکستان کی حکومت کی طرف سے نامزد چار / پانچ ڈائریکٹرز بورڈ پر دیگر ڈائریکٹرز ہیں. ایک جوائنٹ سیکریٹری، وزارت تجارت کے بورڈ آف ڈائریکٹرز پر پدین ڈائریکٹر ہیں

ٹی سی پی کی تاریخ

ہماری لیگیسی اب تک

منڈی کے حالات کو مستحکم کرنا اور نجی درآمد کنندگان کی طرف سے غیرضروری اضافے کے نتیجے میں مارکیٹ کی اعلی قیمتوں کے اثر کو غیرجانبدار بنانا ، اور درآمدی قیمتوں اور قلت کی قیمتوں کے مابین فرق کو روکنے کے لئے کام کریں۔

1000

ایک نجی کمپنی کے طور پر قائم کیا۔

Rs. 0

ملین

اس کے بعد بڑھ کر Rs. مجاز سرمائے کے خلاف 1971 میں 7.5 ملین۔

Rs. 350.

ملین

ادائیگی کیپٹل ہاتھ میں ہے۔

1000-1100

قیمتوں میں استحکام لانے کے لئے حکومت نے ٹی سی پی کو نیا کردار تفویض کیا.